max payne

max payne

Ensimaistiainen: Quantum Break on täyttä Remedyä [2/2]

1d ago
SOURCE  

Description

Remedy. Death Rally. Max Payne. Alan Wake. Quantum Break. Suomalaisen pelialan superstara on tehnyt uutta peliään liki hienoisen ikuisuuden, mutta lopultakin, lopultakin peli on valmistumaan päin! Science fiction -räiskintäseikkailu on maailmanlopun henkeä huokuva kertomus tieteellisestä kokeesta, joka onnistuu epäonnisen kohtalokkaasti. Aika murtuu. Aika loppuu. Ja jos aika loppuu, kaikki loppuu. Paitsi jos sinä pystyt estämään sen. Checkpoint TV tarjoilee Teille matkan suomalaisen megapelin maailmaan. Toivottavasti nautitte. Huom: Juttu on kahdessa osassa sopimusteknisistä syistä. Checkpoint TV esittää: Quantum Break -ensitesti (C) 2016 Mediapalvelut - Yhteistyössä: Dome.fi Jos katsot tätä suoraan Youtuben kautta, pyydämme sinua ystävällisesti piipahtamaan myös sivuston puolella. Näin saamme saitillekin klikin. Kaunis kiitos: http://dome.fi/peli/checkpoint/quantum-break-on-taytta-remedya Toimittaja: Jukka O. Kauppinen Grafiikka: Niklas Isberg Intro/outro: Kraku, Mika Hyvönen, XWD Checkpoint TV esittää - yhteistyössä: Dome.fi Kysymyksiä tai palautetta? Jätä kommentti tai lähetä sähköpostia osoitteeseen posti[ät]edome.net [pelit]. Lisätietoja: http://dome.fi/pelit/checkpoint-tv/ Lisätietoja: https://www.facebook.com/checkpoint.tv.fi/ Lisätietoja: http://bit.ly/1PYNOtX When time breaks, catastrophe becomes your playground. As hero Jack Joyce, you'll fight your way through epic disasters that stutter back and forth in time. A failed time machine experiment has fractured time itself, leaving Jack Joyce to pick up the pieces. As he fights to save time he must also fight ruthless security corporation Monarch Solutions, led by his old friend-turned-enemy Paul Serene. Jack struggles to save time as Paul seeks to end it forever. Push cinematic action to the next level in this time-fractured world. Freeze time to gain the upper hand. Warp past enemies. Turn time-frozen objects into weapons with a single touch. With time itself in your arsenal, combat is never predictable.