dead wood

dead wood

Mega Man 3 Original Rap

3w ago
SOURCE  

Description

Literally the best Mega Man 3 rap ever... 'cause how many Mega Man 3 raps are there? Exactly. Beat produced by Tim Vitale Written by Matt Perez Thumbnail by yuureikun (http://yuureikun.deviantart.com/) Lyrics: Flash Man? We clashed man, and I think he's dead Quick Man? Say cheese bitch, I think he's dead Metal Man? Was gentle man, uh huh, I think he's dead Wood Man ain't strummerdood's man, uh yeah I think he's dead Air Man? Who gives a care man, yo I think he's dead Crash Man wasn't fast man, so I think he's dead Double trouble for Bubble Man, yo I think he's dead Ice to freeze you, Heat Man, I think he's dead And Dr. Wily? Aw goddammit... Dr. Wily a little punk ass liar, goin' clean like the '80s Richard Pryor Tommy woulda, coulda, shoulda set that ass on fire, so I can pack up and retire Ultimate Warriors from parts unknown, Hammer Joes, Kamegoro, T-K LocoRoco Jumpin' like the rubber baby buggy bumpers, like I'm the last action hero don't need no other And I am Rushin' these bitches, better call the Blue Bomb on these bitches Gimme the goddamn guns from these bitches, gonna use them against their own bitches Sicking my dog on these snitches, jumping to attack and strike these eight linchpins Drop my pants and take a piss, sing Ignition, and I got my sister Roll as my kinship, HIT DIS Uh, yeah, Magnet Man? Half positive, I think he's dead Hard Man's gone soft man, uh I think he's dead Top Man, head spin boy I think he's dead Shadow Man like "LeRoi Jenkins" I think he's dead Ride this electric flow cause Spark Man, yo I think he's dead Snake Man went Slytherin but he losing, huh I think he's dead Gemini Man, Jet Force this bitch, cuz, I think he's dead Needle Man, tat tat tat tat tat tat the needler Chief, I think he's dead And who's this embarrassing counterfeit Mega Man Interrupting my ish like Kramer in Jerry's apartment No conversating, but knocking dude over like Jenga man Nominating brother as worst competitor call him Sega man Duke out with this stalker, he ain't the one, no Anakin But like Luke Skywalker, think this poor bastard definitely the Son of Sam Definitely about to go HAM, definitely was about to reprimand But he ran, goddamn, gotta call in Damon Killian, for the Million Dollar Baby, but call me crazy, if that dude ain't shady, like he's trying to train me, But his technique's leaky, so I'll stay quite peachy 'cause I'll see him again like Friedrich Nietzsche But wait a minute hold on, now we got a Dark Master to be a pain in my dong Got this old bastard possessing bitches like Casper and making the game twice as long But it doesn't matter, spelling disaster for this marionette master, just another pawn Cause I ain't another slacker, busting bastards with my Mega blaster, like I'm shooting down fawn And oh what a surprise, Dr. Wily turned evil tonight, Thought his future was so bright, guess we'll just have to fight Boy his turn was so random, Stole the peace-keeping Gamma Tommy gifted him like Santa, Wily's endangered like a Panda, uh Metal Man and Quick Man, this time they might be dead Air Man and Crash Man, dare I say they're probably dead Flash Man and Bubble Man, hot damn I hope they're dead Wood Man and Heat Man, seriously, I think they're dead Gonna bust a Doctor Light beam, in the face of that pussy Doctor Wily Gonna see the little punk die finally, Gonna play him out like Bill O'Reilly You've got the pride and the prejudice like you're Keira Knightley, but you've never fought a Man, step up bitch and try me Fight me instead of sending a Big Daddy, eat a Shadow Blade bitch, would you kindly, uh This turtle procreator, uh I think it's dead! The T-1000 LocoRoco, uh, I think it's dead! My own clones yo, uh, I think they're dead! Another boss rush mode, uh, I think they're dead! Dr. Wily's tin can, uh, I think it's dead! Peace-keeping Gamma, uh, I think it's dead! But damn I'm trapped, oh no I think I'm dead! But I'm saved by Proto Man, uh he's my brother Dr. Light has said! --- T...